استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آشنایی با جنسیس G70

جنسیس به عنوان بخش لاگژری خودروسازی هیوندای با ارائه خودروهای G80 و G90 جای پای خود را در بازار باز کرد، حال وقت آن رسیده که چالش جدیدی برای رقابت با سری 3 بی ام و، آئودی A4 و مرسدس کلاس C را شروع کند.

در هفته گذشته جنسیس از G70 در کره رونمایی کرد, اما طبق شنیدها فعلا خبری از فروش در ایالات متحده نیست, و احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد. مانند رقبای آلمانیش جنسیس در G70 سعی کرده المنت های خودروهای قبلی خود را برداشته و در ظاهری فشرده تر عرضه کند. اما باید منتظر ماند و دید که آیا در این سگمنت شلوغ بازار موفق خواهد شد و یا خیر؟ در اخبار امروز به آشنایی با جنسیس G70, رقیب بی ام و سری 3 خواهیم پرداخت.

Résultat de recherche d'images pour "G70"
علارقم شباهت ظاهری G80 و G90 , هیوندای جنسیس سعی کرده G70 ظاهری خوش استیل تر به نسبت پیشینیان محافظه کارش برخوردار باشد. جلو پنجره G70 بسیار شبیه آئودی است ولی بطور کلی نمای جلویی خودرو به گونه است که انگار خودرو چهره خود را درهم کشیده تا ظاهری خشن تر به خود بگیرد. در G70 جنسیس سعی کرده با کشیده تر کردن کاپوت, کوتاه تر کردن صندوق عقب و خروجی های اگزور بزرگتر ظاهری اسپورت تر به خودرو بدهد.
 

 

 

قرار است G70 با سه پیشرانه مختلف عرضه می شود, 2 موتور بنزینی و یک دیزل, که به احتمال خیلی زیاد موتور دیزل در ایالات متحده ارائه نخواهد شد. اولین پیشنهاد جنسیس موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که توان خروجی اش 248 اسب بخار و گشتاورش 352 نیوتن متر است, دومی موتور 3.3 توین توربو 6 سیلندر است با توان خروجی 365 اسب و گشتاور 510 نیوتن متر و در انتها موتور دیزل قرار دارد, با ظرفیت 2.2 لیتر, توبوشارژ و 4 سیلندر, که می تواند 200 اسب بخار قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور تولید نماید.

Résultat de recherche d'images pour "G70"

طبق اعلام جنسیس در بین گزینه های بالا G70 با پیشارنه 6 سیلندر سریعترین است و می تواند صفر تا صد کیلومتر را در 4.7 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 257 کیلوکتر بر ساعت برسد, به نظر می آید این پیشرانه دقیقا همان موتوری است که بر روی G90, G80 اسپرت و کیا استینگر نصب شده, شباهت های استینگر و G70 به همینجا ختم نمی شود و به نظر می آید هر دوی این خودروها بر روی یک پلتفورم ساخته شده اند. جنسیس تنها یک پیشنهاد برای گیربکس به خریداران ارائه می کند, 8 سرعته اتوماتیک, اماخریداران می توانند مابین دیفرانسیل های RWD یا 4WD یکی را انتخاب کنند.

خوشبختانه دوستداران این برند کرده ای می توانند به راحتی می توانند برای اجاره اولین نسل خودرو جنسیس در شهر های تهران و کیش اقدام کنند؛ برای اجاره این خودرو در تهران و کیش می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 479 تاريخ : 27 اسفند 1397 ساعت: 2:34

تجارب برتر تربیتی

تجارب برتر تربیتی

صدها نمونه فایل دانلودی تجارب برتر تربیتی در سایت بانک فایل پژوهشی معلمان که برای معلمان ،مدیران و معاونین عزیز گذاشته شده است و آنها را در این سایت می بینید نشان می دهد که تجارب تربیتی نقش مهمی را در فرآیند تربیت دانش آموزان دارند. تجربیات و ابتکارات تربیتی که از سمت عوامل اجرایی پرورشی و آموزشی در محیط های کلاس و مدرسه به ویژه در رابطه با معلمان در فرآیند آموزش و تربیت ذر راستای بهبود رفتار دانش آموزان صورت می گیرد ، در ارتقا و اعتلای شخصیت تربیتی دانش آموزان نقش مهم و اساسی دارد. بیان این موضوع و استفاده از تجارب تربیتی معلمان ، تجارب تربیتی معاون ،تجارب تربیتی مدیر و… اقدامی بسیار مهم و تاثیر گذار در راستای استفاده بهینه از این قابلیت در پرورش و ارتقای سطح فکری و فرهنگ تربیتی در دانش آموزان است.

فلسفه ایجاد تجارب برتر تربیتی

تجارب برتر تربیتی یکی از مسائل مهمی است که در راستای سند تحول بنیادین و چشم انداز بیست ساله آموزش و پرورش بوجود آمده است.و در راستای توسعه تفکر پژوهشی در میان مدیران ، معلمان و معاونین و سایر عوامل آموزشی بوجود آمده است. در واقع نظام آموزش و پرورش در سالهای اخیر در رابطه با بهبود و اعتلای نظام تربیتی به جشنواره تجارب برتر تربیتی روی آورده است.

اهداف تجارب برتر تربیتی

همانگونه که اطلاع داریم یکی از مهمترین هدف های نظام آموزشی کشور و آموزش و پرورش فراهم نمودن امکانات لازم و مورد نیاز در راستای ارتقای هر چه بیشتر شخصیت تربیتی دانش آموزان است.اما نباید این موضوع را هم فراموش کنیم که تجارب برتر تربیتی باعث بهبود یکباره و آنی شخصیت تربیتی دانش آموزان نمیشود.تجارب برتر تربیتی این نکته را یادآور می شود که برای ارتقای شخصیتی دانش آموزان ، می بایست عوامل مختلفی دست به دست هم داده و با هم همکاری کنند.وجود تجربیات برتر تربیتی باعث می گردد که دانش آموزان و معلمان گرامی سریعتر بتوانند به بهبود شرایط موجود و ارتقای سطح شخصیتی و تربیتی دانش آموزان بپردازند. تجارب برتر تربیتی معلمان ، تجارب برتر تربیتی مدیران و تجارب برتر تربیتی معاون ها باعث می گردد که الگویی بسیار مناسب و موثر برای استفاده دیگر فرهنگیان محیا گردد.و در رشد شخصیت و تربیت دانش آموزان عزیز نقشی کارا و آسان کننده داشته باشد.قابل توجه است که استفاده از تجارب برتر تربیتی دیگر همکاران می تواند از هزینه های دوباره و مجدد خود داری شود.اما متاسفانه در سالهای اخیر کمتر شاهد مستند سازی تجارب برتر تربیتی توسط مدیران ، معلمان ، معاونین و سایر عوامل آموزشی شده ایم.

منبع : سایت معلم بلاگ

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 442 تاريخ : دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت: 17:20

اهمیت برنامه ریزی در نظام آموزشی کشور

یکی از برنامه‌های خیلی مهم برای رسیدن به اهداف درس‌پژوهی ارائه یک جدول زمان‌بندی مشخص به منظور اجرای درس‌پژوهی در کلاس است. داشتن طرح و اندیشه قبلی لازمه انجام اقدامات مفید و اثربخش است و همانند یک مهندس ساختمان که طرح و نقشه از قبل ترسیم شده وی را در هنگام ساخت بنا یاری می‌کند، معلمان هم در ساخت بنای دانش و مهارت فراگیران خود می‌بایست با طرح و اندیشه قبلی وارد میدان عمل شوند و این مهم ضریب خطای آنان را در هنگام اجرا کاهش می‌دهد. خطاهای اجرا هنگامی به حداقل خود می‌رسد که خرد جمعی و تیمی به میدان آید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بانک فایل پژوهشی معلمان در ادامه به بررسی اهمیت درس‌پژوهی که در نظام آموزشی کشور اهمیت و فواید زیادی دارد، پرداخته است.

ایجاد یک فرصت مناسب برای یادگیری بیشتر و بهتر معلمان از طریق انتقال تجربیات حرفه‌ای و مهارتی

معلمان علاوه بر دانش حرفه‌ای، نیاز به مهارت حرفه‌ای نیز دارند و این مهارت برای دانشجویان تربیت معلم از طریق دروس کارورزی و برای معلمان شاغل از طریق هم‌آموزی و انتقال تجربیات صورت می‌گیرد اما متأسفانه تاکنون برای معلمان فرصتی برای انتقال تجربیات به شکل عملی و واقعی آن وجود نداشته و تیم درس‌پژوهی می‌تواند این فرصت را برای اعضای تیم فراهم آورد و به اهداف درس‌پژوهی در این باره دستیابی پیدا کند.

به‌کارگیری خرد جمعی برای بهبود مسئله‌های کلاس و درس

هر چند تاکنون جشنواره الگوهای برتر تدریس در آموزش و پرورش اجرا شده است، اما فیلم گرفته شده از حتی نفرات اول اینگونه جشنواره‌ها ویژگی الگو و مفید بودن را برای سایر معلمان در حد خیلی خوب نداشته است و امکانی فراهم نشده که معلمان برای کمک به تجربیات خود از دانلود درس پژوهی به عنوان نمونه بهره ببرند زیرا حاصل تلاش و خرد یک فرد بوده است و به طور مسلم اندیشه و تجربه یک فرد نمی‌تواند خیلی کامل باشد اما اهداف درس‌پژوهی فراتر از موارد زیر است. درس‌پژوهی به دنبال به‌کارگیری خرد جمعی برای ارائه الگوهای برتر تدریس است. از این رو دستیابی به تدریس‌های برتر سهل‌الوصول‌تر است.

تسهیل در فهم مطالب و سرعت یادگیری و تعمیق آموخته‌های دانش‌آموزان در فرایند یاددهی-یادگیری

مسأله بسیارمهمی که در سال‌های اخیر مورد نقد صاحبنظران نظام تعلیم و تربیت قرار گرفته است، حافظه‌محوری و ناپایداری آموخته‌ها در ذهن دانش‌آموزان است. هر چند این مسأله ریشه در عوامل متعددی دارد اما یکی از مهم‌ترین آنها روش‌های نامناسب تدریس است. اهداف درس‌پژوهی فرصت و بستر مناسبی برای هم‌اندیشی و هم‌آموزی معلمان برای یافتن راه مناسب در جهت افزایش درک و فهم و تعمیق آموخته‌ها است.

منبع : سایت خبری ایسنا

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 422 تاريخ : جمعه 21 دی 1397 ساعت: 18:13

آزمایش طبیعی بودن ضخامت و رشد موی سر

 

آزمایش طبیعی بودن ضخامت و رشد موی سر

 

تست طبیعی بودن ضخامت مو

 موهای سر سالم و طبیعی از جنبه‌ی ضخامت می‌باید یکسان باشند. برای این‌که این مورد را به‌سادگی در باره‌ی موی سر خودتان آزمایش کنید می‌توانید در حالی که موهای سرتان خشک است، دست‌هایتان را داخل موهای سرتان فرو برده و بدون کشیدن زیاد به حرکت درآورید، این عمل را در قسمت‌های مختلف سرتان بالای گوشها، بالای پیشانی، فرق و قسمت تحتانی سر انجام دهید، سپس تار موهایی که در دستتان باقی مانده است را روی یک صفحه کاغذ غیر هم‌رنگ گذاشته و بررسی کنید که تار موها از جنبه‌ی ضخامت، با هم فرق دارند یا این‌که یکسان هستند. هم‌چنین می‌توانید همین کار را با استفاده از برس مو انجام دهید.  ابتدا برستان را کاملا تمیز کرده و سپس نقاط مختلف موی سرتان را به طرزی که گفتیم برس بزنید، سپس موهای به دست آمده را بر روی کاغذ گذاشته و ضخامت آن‌ها را مقایسه کنید، اگر ضخامت اکثر تار موها یکسان باشد، این امر نشانگر طبیعی و سالم بودن موی سر شماست، در غیر این‌صورت نیاز به تقویت موی سر دارید. برای افرایش ضخامت موی سرتان می‌توانید از محصولات "شیک‌فام" استفاده فرمایید.

برای تهیه و خرید موس مو میتوانید به فروشگاه شیک فام مراجعه کنید.

تست سلامتی پوست سر

 

 نرمی و حالت ارتجاعی پوست سرتان یکی از اولین سرنخ‌ها در مورد سلامتی موهای شماست. برای آزمایش کردن این مورد، از قسمت بالای گوش‌هایتان شروع کرده و با انگشتان سبابه و اشاره‌تان پوست سر خود را بفشارید و میزان نرمی یا سفتی آن را به خاطر بسپارید. همین عمل را در مورد قسمت‌های  فرق سر و قسمت نزدیک به پیشانی یعنی جلوی سر، تکرار کنید. اگر میزان نرمی و کشیدگی پوست سرتان در نقاط مختلف  یکسان بوده باشد، این امر نشانگر گردش مناسب خون در پوست سر شماست. می‌دانیم که خون، تمامی مواد مورد احتیاج را به ریشه های مو می‌رساند و راحتی گردش خون یکی از مهمترین موارد برای سلامتی موی سر محسوب می‌شود.

اگر برعکس این حالت، شما نتوانید پوست سرتان را به راحتی بین دو انگشت اشاره و سبابه‌ی خود فشار دهید، این امر نشان دهنده‌ی این است که احتمالاً تجمع "توکسین"هایی که به خوبی "الِمینه" نشده‌اند، ریشه‌های مویتان را تحت فشار قرار داده است، که در صورت ادامه‌ی این شرایط موهایتان ضعیف خواهند شد.

 برای تهیه و خرید اسپری چسب مو میتوانید به فروشگاه شیک فام مراجعه کنید.

تست رشد طبیعی مو

 

ریزش روزانه تقریباً تا100 تار مو از سر انسان طبیعی است. اصولاً مو همیشه در فازهای ریزش و رویش قرار دارد و در ریزش موی طبیعی این تنه‌ی مو است که جدا می‌شود و نه ریشه‌ی مو. علاوه بر ریزش طبیعی، در اوایل بهار و اوایل پاییز نیز یک ریزش اضافی ( حدود 5 درصد از موی سر) قابل مشاهده است که پس از اتمام ریزش، همین مقدار موهای جدید به‌جای موهای ریخته شده رشد کرده و جایگزین می‌شوند.

 برای تهیه و خرید واکس مو میتوانید به فروشگاه شیک فام مراجعه کنید.

 

برای تست کردن میزان طبیعی بودن رشد موی سرتان می‌توانید به این طریق عمل کنید:

  بعد از شستشوی موی سرتان با شامپو و در حالی‌که هنوز سرتان خیس است، مقابل آینه بایستید و یک چنگ از موی سرتان را با دست گرفته و نسبتاً محکم به سمت بالا بکشید، سپس قسمت پایین موهایی که در چنگتان است و پوست سرهمان قسمت را با "سشوار" خشک کنید، به مرور که موی این قسمت از سرتان خشک می‌شود، موهای کوتاهی را مشاهده خواهید کرد، این موها، همان موهایی هستند که بسته به فصلی که در آن به‌سر می‌برید (یادر آغاز بهار و یا در آغاز پاییز) به جای موهای ریخته شده‌تان رشد کرده‌اند، به حالت تقریبی، هر تار مو در هر ماه حداقل یک سانتی متر رشد می‌کند، پس اگر شما فرضاً در آخر ماه آذر این آزمایش را انجام دهید، باید موهای تازه رشد کرده‌اتان چیزی حدود 2 تا 3 سانتی متر طول داشته باشند، یعنی از فاصله‌ای که با ریزش مو در اول پاییز دارید، هر ماه یک سانتی متر باید رشد کرده باشند. اگر بیشتر موهای تازه روییده‌ی شما تقریباً به همین اندازه باشند، نشان‌گر آن است که گردش خون در پوست سر شما طبیعی است و موهایتان از رشد سالمی برخوردارند، ولی اگر رشد موهایتان از این مقدار کمتر باشد بهتر است که با انجام اعمال تقویتی، گردش خون در پوست سرتان را بهبود دهید. در صورت تمایل می‌توانید در این مورد از محصولات "شیک‌فام" استفاده کنید.

 

برترین محصولات نگه دارنده های مو را میتوانید از فروشگاه اینترنتی شیک فام خرید کنید.

https://shikfam.com/Search-products/category-Hair-mousse

موس مو

 

https://shikfam.com/Search-products/category-hair-glue

چسب مو

 

https://bit.ly/2zQQ2cm

واکس  مو

 

 

 

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 460 تاريخ : يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 19:26

تور نوروزی آنتالیا

با انتخاب تور مناسب و سفر به آنتالیا، یک تعطیلات بیادماندنی در کنار دریا را با هتل هایی لوکس و پرواز ارزان قیمت تجربه کنید.

شهر آنتالیا در سواحل جنوبی ترکیه قرار گرفته است و دریای مدیترانه در چند قدمی شما  قرار دارد . آب و هوای فوق العاده و موج های بینظیر ، آنتالیا را به بزرگترین اقامتگاه ساحلی بدل ساخته است.

سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا یکی از بهترین سواحل دنیا هستند که در تور آنتالیا از آن لذت خواهید برد و به لطف جمعیت این منطقه برای هر کسی در اینجا یک ساحل وجود دارد . اگر به دنبال سواحل آرام و آفتاب گرفتن با فراغ بال هستید ، ساحل Konyaalti و Olympos برایتان ایده ال است . konyaalti دسترسی راحتی دارد و خیلی از دوستداران تعطیلات در مدت سفر خود به ترکیه مرتباً به این تور می روند . این ساحل در کنار پارک ملی جنگلی قرار گرفته است ، منطقه ای حفاظت شده با مناظر فوق العاده زیبا .

ساحل lara پرطرفدارترین ساحل در منطقه است و هر ساله عده زیادی از آفتاب دوستان سراسر جهان به سمت این سواحل، پرواز می کنند . ساحل دارای طیف وسیعی از فعالیتهای مختلف است . اگر بخواهید می توانید در آنجا قدم بزنید و از صدها تخت و سایه بانی که در آنجا وجود دارد، یکی را اجاره کنید. به راحتی تمام روز را به صدای دریا گوش کنید و از آن لذت ببرید.

آنتالیا با اماکنی فوق العاده برای غذا خوردن

آنتالیا یک ترکیب عالی از اماکن مختلف برای غذا خوردن دارد . شما می توانید جاهایی را پیدا کنید که برای شام خوردن هر شب به آنجا بروید . Arma یک رستوران خاص با غذاهای دریایی است که امکان امتحان کردن انواع مختلف بشقاب های دریای را به شما می دهد . برای داشتن تجربه ای بهتر از حال و هوای ترکیه، می توانید از Yemenli بازدید کنید . آنجا شما می توانید در داخل رستوران و یا در فضای بیرون بنشینید و از میان انواع غذاهای ترکی که باعث معروفیت این رستوران شده اند یکی را انتخاب کنید .

اماکنی که در آنتالیا نباید از دست دهید

حومه آنتالیا دارای دیدنی های بسیاری است و ارزش این را دارد که یک ماشین اجاره کنید و یا با اتوبوس از شهر خارج شوید تا چیزهای بیشتری را کشف کنید . آبشارهای Duden تقریباً در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی آنتالیا واقع شده اند . این آبشارهای طبیعی به وجود آمده در دل طبیعت ، در یک جنگل بارانی سرسبز ، دور از انتظار نیستند. با بالا رفتن از تپه ها،Pamukkale  را خواهید دید ، مجموعه ای از چشمه های آب گرم که در دل کوه همانند پله های سنگی بزرگی به نظر می رسند .

برای سفری خشک تر می توانید سری به مسجد Yivilminare بزنید ، یک ساختمان قدیمی و زیبا که مشرف به کوه های محلی و دریای آبی است و برای گرفتن عکسی خاطره انگیز، ایده آل است.

سفر به آنتالیا با تور آنتالیا نوروز 98 سلام پرواز راهی فوق العاده برای لذت بردن از آفتاب و آرامش برای مدتی به دور از خانه است .

منبع : الی گشت

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 445 تاريخ : جمعه 2 آذر 1397 ساعت: 21:01

سفر به اصفهان

سفر به اصفهان

 

یکی از دغدغه های مسافرانی که به اصفهان سفر میکنند محل اقامت است

 

در اصفهان مراکز اقامتی بسیاری وجود دارند که نسبت به هتل های 4 یا 5 ستاره با هزینه کمتر، خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه میدهند.

گردشگران معمولا به دنبال هتل ارزان در اصفهان می گردند و از آنجایی که در اصفهان هتل نسبت به تعداد گردشگران بسیار کم است، گزینه ی بعدی میتواند اجاره منزل مبله در اصفهان باشد که در نقاط مختلف اصفهان و متناسب با انواع سلیقه ها یافت می شود.

منزل مبله در اصفهان به صورت لوکس به شما این امکان را می دهد که همان ویژگی هایی که در هتل ها به دنبالشان بودید را داشته باشید با این تفاوت که این امکانات به صورت شخصی تر در اختیار شما قرار می گیرد و در مقابل منزل مبله در اصفهان به صورت ساده تر و ارزان تر به شما این امکان را می دهد که بودجه خود را صرف گردش و اقامت طولانی تری کنید و از سفر خود بیشتر لذت ببرید.

هتل ارزان در اصفهان با سبک های متفاوت وجود دارد که برخی از آنها با معماری خاص و سنتی هستند و به گردشگران این امکان را می دهد که بتوانند با سبک معماری سنتی اصفهان آشنا شوند اما از آنجایی که در اصفهان مناطق گردشگری بسیاری وجود دارد که برخی از آنها با این نوع سبک معماری سنتی هستند و حتی بسیار زیباتر، می توانید محل اقامت ساده تر و ارزان تری انتخاب کنید و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از این مکان های زیبا کنید.

از آنجایی که ممکن است هتل مناسبی در نزدیکی مکان گردشگری مورد نظر شما وجود نداشته باشد، اجاره منزل مبله در اصفهان در محدوده مورد نظرتان به شما این امکان را می دهد که دسترسی سریع تر و راحت تری به مکان های گردشگری مورد علاقتان داشته باشید.

امکاناتی که در منزل مبله در اصفهان می توانید داشته باشید ممکن است بهتر از امکانات موجود در هتل ارزان در اصفهان باشد، نظیر آشپزی کردن و یا اگر منزل لوکس باشد|، اسفاده شخصی از سونا، استخر و ...

درحالی که اگر در هتل اقامت داشته باشید برای صرف غذا و صبحانه معمولا باید به رستوران هتل و یا رستوران های دیگر مراجعه کنید و یا برای استفاده از امکاناتی نظیر سونا و استخر و ... فقط در ساعات و روزهای مشخصی می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

برای اقامت در هتل تعداد افرادی که می توانند در یکی از اتاق های هتل اقامت داشته باشند محدود است و اگر تعدادتان نسبتا زیاد باشد ممکن است در اتاق دیگری دور از خانواده و دوستانتان بمانید درحالی که اجاره منزل مبله در اصفهان به شما این امکان را می دهد که همه ی افراد خانواده و یا دوستانتان هر لحظه در کنارتان باشند و در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید.

امیدواریم هنگام سفر به اصفهان بتوانید بهترین محل را برای اقامتتان بیابید و سفر خوشی را برایتان آرزومندیم.

 

 

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 479 تاريخ : دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت: 17:37

پرسش مهر 98-97

در رابطه با پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور یا همان پرسش مهر نوزدهم باید گفت که آنچه حائز اهمیت است این است که رئیس جمهور هرساله با مطرح کردن این پرسش سعی در برقراری توازن اخلاقی ، رفتاری و کردار نیکو در جامعه است و این امر سالیان متمادی است که در جریان است.

«پرسش مهر 98-97 رئیس جمهور به صورت کامل و دقیق و آماده»، عنوان مقاله‌ای است در ادامه در مورد آن صحبت می‌شود. در این مقاله تلاش شده است به بهترین شکل ممکن پرسش مهر نوزدهم رئیس جمهور که در رابطه با پرسش مهر 98-1397 است، تحلیل و بررسی شود. در سال گذشته با حضور وزیر آموزش و پرورش هجدهمین کنگره ملی پرسش مهر با حضور؛ ۱۳۸۱۲۸ نفر از معلمان که ۵۶۸۷۷ و ۸۱۲۵۱ نفر از آنان به ترتیب زن و مرد؛ و حضور ۲۹۵۵۷۹۹ نفر از دانش آموزان که ۱۸۰۰۴۷۸ و ۱۱۵۵۳۲۱ نفر از آنان به ترتیب از میان دختران و پسران و با حضور ۱۸۶۸۷۱۶ نفر از خانواده‌های دانش آموزان و با آمار کل شرکت‌کنندگان ۴۹۶۲۶۴۳ در حال برگزاری است.

در مرحله غیرحضوری پرسش این دوره از مسابقات از مجموع کل آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان، ۲۸۱۳ اثر به دبیرخانه کشوری پرسش مهر ارسال شد که دبیرخانه پس از بررسی آثار ارسال‌شده ۱۸۰ اثر را در شاخه‌های مختلف به‌عنوان آثار منتخب معرفی کرد. از تعداد آثار منتخب ۶۷ اثر به دانش آموزان، ۱۰۲ اثر به معلمان و ۱۱ نفر به اولیا تعلق دارد.

همچنین علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در این مراسم گفت: پرسش مهر ریاست جمهوری بهترین بستر برای نهادینه کردن اخلاق در نسل آینده است. حضور ریاست جمهوری در فضای آموزش و پرورش و ایجاد تفکر خلاق با یک پرسش و حضور جامعه گسترده در تمام سطوح این مساله را به فرهنگ فراگیر تبدیل کرده است. از سوی دیگر طرح مسائل فرهنگی و سیاسی و توجه دادن جامعه بزرگ مخاطب به آن بسیار حائز اهمیت است که می‌تواند در انتقال پیام به همه سطوح جامعه نقش ایفا کند.

به گفته وی این پرسش جامعه را به مدارا دعوت کرده است که چگونه در فضای مدرسه همدیگر را به مدارا با افکار فراهم کنیم. وی در ادامه به توضیح پیرامون فرایند انتخاب آثار برگزیده در سطوح مختلف دانش آموزی، اولیا و فرهنگیان پرداخت.

کاظمی در پایان بیان کرد: اگرچه امروز توفیق حضور رئیس جمهوری مهیا نشد اما امیدوارم در شروع سال تحصیلی با حضورشان در مدارس این حرکت را تدبیر کنند.

با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد در سال تحصیلی حاضر، برای علاقه‌مندان مقاله‌ای کامل و آماده در این رابطه محیا شده است .علاقه‌مندان می‌توانید جهت دریافت مقاله حاضر به لینک زیر مراجعه کنند.

منبع

 

 

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 501 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:56

بهترین دیکشنری های مخصوص موبایل

بخش اول- بهترین دیکشنری های مخصوص موبایل

دقت کنید که در زبان انگلیسی بیش از ۳۱۷ هزار واژه وجود دارد و برنامه های دیکشنری به جز این هایی که معرفی می کنیم عمدتا بیش از ۴۰ هزار واژه ندارند. این ۳ دیکشنری زیر برای اندروید و آیفون بهترین هستند و تقریبا قابل قیاس با سایر دیکشنری های دیگر نمی باشند:

۱- برنامه گوگل ترنسلیت آفلاین

دیکشنری اندروید

این برنامه که شب و روز بر روی آن کار می شود، هر روز هوشمند تر شده و هر روز واژه های بیشتری به شکل صحیح برای آن ترجمه می شود، در زمینه زبان انگلیسی به فارسی بهترین است. همین ۲ سال پیش بود که گوگل این برنامه آنلاین را بصورت آفلاین هم عرضه کرد و از آن به بعد بود که کاربران برای نصب آن روی گوشی های هوشمند خود هجوم بردند. این برنامه دارای ظاهر کاربری بسیار ساده و همچنین قابلیت ترجمه متون و واژگان به بهترین شکل ممکن می باشد. در این لیست هیچ رقیبی ندارد و می توانید جدیدترین نسخه آن را به راحتی از طریق لینک های زیر دانلود نمایید:

  • ترجمه بیش از ۵۹ زبان
  • ترجمه بین برنامه ای
  • ترجمه از طریق دوربین گوشی (تابلو ها و … را ترجمه می کند)
  • داشتن حالت مکالمه

≡  لینک دانلود برای اندروید

google_play  لینک دانلود از گوگل پلی

_app_store_5122x لینک دانلود از اپ استور (ios)

۲- برنامه ترجمه مایکروسافت

دیکشنری اندروید 1

این دیکشنری که بعنوان دیکشنری پیشنهادی در اولویت دوم ما مطرح می شود توسط غول تکنولوژی شرکت مایکروسافت ساخته شده است که هم واژگان و هم متون را برای شما ترجمه می کند. انصافا با گوگل ترنسلیت قابل مقایسه نیست ولی بعضی از کلمات فارسی در آن بهتر از گوگل ترنسلیت ترجمه می شوند. رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برخی قابلیت های گوگل ترنسلیت مثل ترجمه میان برنامه ای را دارا نیست. ضمنا دایره لغاتش از گوگل ضعیف تر است هر چند بسیار سبک بوده و ظاهر مدرنی دارد:

  • قابلیت ترجمه بیش از ۶۰ زبان دنیا در حالت آفلاین
  • ترجمه از طریق دوربین گوشی (تابلو ها و … را ترجمه می کند)
  • دارای تلفظ به لهجه بریتیش و آمریکن
  • قابلیت ترجمه متن (نه به خوبی گوگل)

≡  لینک دانلود برای اندروید

google_play  لینک دانلود از گوگل پلی

_app_store_5122x لینک دانلود از اپ استور (ios)

۳- ترجمه تخصصی ایرانیان

دیکشنری اندروید

یک برنامه ساخت ایران که بطور خاص بر ترجمه انگلیسی به فارسی و بر عکس تمرکز کرده است. در نوع خود و در میان برنامه های ایرانی حرف اول را میزند. نکته اینجاست که به جز دو مترجم بالا که معرفی شدند، مترجم انگلیسی به فارسی بدردبخوری وجود ندارد. هر چند فست دیکشنری که وب سایتش هم بصورت آنلاین برای شما کار ترجمه را انجام می دهد خودی نشان داده و بیش از ۵۵ هزار واژه را می تواند ترجمه نماید. در ترجمه متون هم کم کم در حال رشد و قوی شدن است که امیدواریم هر چه بهتر شود. نسبت به دو دیکشنری بالا امکانات کمتری دارد ولی می تواند برای ترجمه انگلیسی به فارسی جوابگو باشد:

  • فرهنگ لغت ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از ۲۰۰,۰۰۰ لغت (بدون نیاز به اینترنت)
  • ویجت شناور و دسترسی سریع به معانی لغات (لغت خود را کپی کنید و معنی آن را با کلیک بر روی ویجت شناور مشاهده نمایید)
  • مشاهده‌ی نمونه جمله‌ی مرتبط در کنار هر ترجمه، جهت درک مفهوم هر کلمه
 

بخش دوم- بهترین دیکشنری های مخصوص کامپیوتر

در بخش کامپیوتر، قضیه کمی فرق دارد. بعنوان مثال شما نمی توانید بصورت آفلاین گوگل ترنسلیت را بر روی سیستم خود نصب کنید ولی اگر به اینترنت دسترسی دارید توصیه ما فقط استفاده از این مترجم است. در غیر این صورت به ترتیب اولویت:

۱- مترجم بابیلون

دیکشنری کامپیوتر

یکی از کارشده ترین دیکشنری ها در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس می باشد که نسخه pro یا حرفه ای آن خیلی سریع، کلمات و جملات انگلیسی را به فارسی تبدیل می کند. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود. ظاهر کاربری آن خیلی ساده نیست ولی در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی سال ها تجربه دارد و هر روز هوش مصنوعی آن کامل تر می شود:

  • ترجمه کلمات و متون
  • دارای ۲۵ فرهنگ لغت عمومی در ۵۰ زبان مختلف از جمله فارسی (برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
  • فرهنگ لغت های شخصی شامل ۱۶۰۰ موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و … در بیش از ۷۰ زبان
  • مبدل واحد ها به یکدیگر

 

≡  لینک دانلود نسخه کامپیوتر + لغت نامه های اصلی فارسی 

≡  لینک دانلود همه پلاگین های مورد نیاز (خیلی ضروری نیستند!)

≡  لینک دانلود نسخه بدون نیاز به نصب (پرتابل)

≡  راهنمای نصب روی کامپیوتر یا لبتاب

≡  لینک دانلود نسخه موبایل (اندروید)

≡  لینک دانلود نسخه موبایل (آیفون و آیپد-برای نصب به اینترنت وصل باشید)

۲- نرم‌افزار Lingoes

Lingoes-Dictionary1

این نرم افزار در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی یکی از بهترین هاست و با وجود چندین دیکشنری که بر روی آن نصب می شود بسیار کامل تر هم خواهد شد. در Lingoes شما می‌توانید کلیدی میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود. نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از بابیلون است:

  • دارای محیطی کوچک
  • قابلیت ترجمه بیش از ۲۳ زبان مختلف
  • قابلیت ترجمه‌ی متن با استفاده از مترجم‌های آنلاین مانند مترجم گوگل
  • امکان استفاده از دیکشنری در محیط ویندوز با استفاده از کلید میانبر
  • سرعت بالا در ترجمه لغات

≡  لینک دانلود برای کامپیوتر

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 462 تاريخ : چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت: 0:56

لینک سازی در وبلاگ ها

لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

لینک سازی در وبلاگ ها

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .

ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .

سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

نکته :

  • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
  • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
  • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
  • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
  • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
  • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .

بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

نتیجه

لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

http://helenmusic.blogtez.com

http://helenmusic.tebyan.com

http://dlmusicnewsong.blogfa.com

http://newmusicpop.rozblog.com

http://musicdlsong.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://moosighijadid.blog.ir

http://ahanghayeshad.parsiblog.com

http://ahanglove.blogsky.com

http://ahangirani.niloblog.com

http://radiomusic.emyspot.com/blog/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://HappyMusicdownload.blogspot.com

http://downloadahang.eklablog.com

http://mp3ahang.hatenablog.com

http://helenmusicir.wordpress.com

http://musicremix.fardblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musiciranijadid.avablog.ir

http://musicghamgin.javanblog.ir

http://ahangirani2018.monoblog.ir

http://musicorkest.farsiblog.com

https://musicirooni.site123.me

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newmusic2018.vcp.ir

http://tehranmusic.blogsazan.com

http://rezamohebi.doodlekit.com/blog

http://bestmusic.mizbanblog.com/

http://radiomusic.emyspot.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2019.tinysite.ir/

http://avamusic.parsablog.com/

http://mp3baran.blogtez.com

http://ahangmojaz2018.bestblog.ir

http://abrmusic.roomfa.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://newsongmusic.niloblog.com

http://ahangirooni.blogsky.com

http://musicshad.persianblog.ir

http://www.oldmusicall.loxblog.com

http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangtaraneh.hamrahblog.com

http://akadmusic.weblog.com.co

http://radiomusic.limoblog.ir

http://pormusic.negarablog.ir

http://alexmusic.blograz.ir

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangirooni.vistablog.ir

http://blogmusic.noblog.ir

http://nex1music.kowsarblog.ir

http://nicmusic.madblog.ir

https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://jenabmusic.blogr.ir

http://nicemelody.sitearia.ir

http://popmusic.wallinside.com

http://faridmusicall.yektablog.net

http://simamusic.takblog.net

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://bia2music.bigsite.ir

http://ahangfa.azadblog.com

https://sites.google.com/site/musicall2019/

http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://musicgold2019.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx

http://persianmusic2019.mihanblog.com

https://sedabaran2019.blogspot.com/

http://boamusic1998.loxblog.com/

https://sites.google.com/site/romanjadid2019

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ardalanmusic.loxblog.com/

http://topmusic2019.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22

http://bluemusic4.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://wikimusic2019.mihanblog.com

http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx

http://catmusic2019.loxblog.com/

http://sahelmusic2019.mihanblog.com

https://tehmusic2019.blogspot.com/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx

http://newmusic2019.mihanblog.com

http://azadmusic.blogsky.com/

https://asramusic2019.blogspot.com/

http://popmusic2019.mihanblog.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://Farskids2019.mihanblog.com

http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx

https://musicazad2020.blogspot.com/

http://atenaahang.mihanblog.com

http://yasmusic2010.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://mahanmusic2019.mihanblog.com

https://ahangpop.persianblog.ir

http://hanrimp3.loxblog.com/

https://paiamusic.blogspot.com

http://vidamusic.unblog.fr/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://ahangfarsi2019.blogsky.com/

http://beckmusic.blogsky.com/

http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx

https://sites.google.com/site/lormusic2000/

http://lionmusic1100.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ariamusic2020.loxblog.com/

http://daryamp3.mihanblog.com

https://ahangkordijadid.persianblog.ir

http://ahangkhas2020.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://ahanglorijadid.persianblog.ir

http://leylaahang2019.loxblog.com/

http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx

http://ArefMusicall.mihanblog.com

https://sites.google.com/site/kordimusic2019/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moosighi2019.blog4ever.com

http://dogmusic2211.loxblog.com/

http://musicjadid2019.mihanblog.com

https://musicshomalinew.persianblog.ir

http://royataraneh.blogsky.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicjonoobi.persianblog.ir

http://natashadl.mihanblog.com

http://musicirani.niniweblog.com

http://hiradmusic2020.loxblog.com/

http://oldmusic1.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://sites.google.com/site/ketabjadid11/

https://sites.google.com/site/beytoote11/

https://sites.google.com/site/yellowmusic23

https://www.plurk.com/helenmusic

https://www.smore.com/wpcvs

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://www.wykop.pl/mikroblog/

http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76

https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/

http://eduahang.ucoz.net

https://oldmusichappy.blogspot.com

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://musicwedding2020.blogspot.com

https://radiojavan11.blogspot.com/

https://ahangshad2010.blogspot.com/

https://musicbirthday.persianblog.ir/

https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://moeinmusic11.persianblog.ir

https://narjesmusic.persianblog.ir

https://mahanmusic2018.persianblog.ir

http://zahramosighi.blogsky.com

http://eshghtaraneh.blogsky.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://silvermusic2020.blog.ir/

http://javadmusic2019.vcp.ir/

http://perspolismusic.niloblog.com/

http://sepahanmusic.niloblog.com/

http://esteghlalmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://tractormusic.niloblog.com/

http://zobahanmusic.niloblog.com/

http://fooladmusic.niloblog.com/

http://nasajimusic.niloblog.com/

http://abadanmusic.niloblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://parsjonoobimusic.niloblog.com/

http://sepidroodmusic.niloblog.com/

http://messimusic.mizbanblog.com/

http://suarezmusic.haniablog.com/

http://albamusic.dibablog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://arturmusic.asemanblog.com/

http://ronaldomusic.bestblog.ir/

http://modricmusic.bestblog.ir/

http://kroosmusic.bestblog.ir/

http://marcelomusic.bestblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://neymarmusic.farsiblog.com/

http://eriksenmusic.sitearia.ir/

http://kanemusic.sitearia.ir/

http://cavanimusic.sitearia.ir/

http://rabiotmusic.sitearia.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pogbamusic.rozblog.com/

http://jonesmusic.rozblog.com/

http://hazardmusic.rozblog.com/

http://willanmusic.rozblog.com/

http://kantemusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://abidalmusic.rozblog.com/

http://cotimusic.rozblog.com/

http://alabamusic.rozblog.com/

http://reusmusic.rozblog.com/

http://ozilmusic.rozblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://avamusic22.parsablog.com

http://musicirooni.parsablog.com/

http://avasong.parsablog.com/

http://radiomusic1.parsablog.com/

http://ahangbaran.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://musicbaran20.blogr.ir/

http://ganjamusic.blogr.ir/

http://bia2music.blogr.ir/

http://popmusic1.blogr.ir/

http://behmusic.blogr.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://orangemusic.noblog.ir

http://rohammusic.monoblog.ir/

http://azitamusic.monoblog.ir/

http://sheydamusic.monoblog.ir/

http://wikisedamusic.monoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://voryamusic.blogsky.com/

http://aydinmusic.blogsky.com/

http://bitamusic.hamrahblog.com/

http://shohrehmusic.hamrahblog.com/

http://hamedmusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://pashamusic.hamrahblog.com/

http://mehrimusic.hamrahblog.com/

http://hadimusic.hamrahblog.com/

http://alirezamusic.hamrahblog.com/

http://najmemusic.hamrahblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://rostammusic.blogsky.com/

http://marymusic.blogsky.com/

http://samarmusic.madblog.ir/

http://taranehirani.limoblog.ir/

http://mosighiold.limoblog.ir/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

http://atenamusic.blograz.ir/

http://mehdimusic.aslblog.ir/

http://atiemusic.loxblog.com/

http://azadehmusic.loxblog.com/

http://hanrymusic.loxblog.com/

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

https://bigidoomusic.persianblog.ir/

https://dadashmusic.persianblog.ir/

http://aryanamusic.rozblog.com/

http://fazmusic.blogr.ir/

http//farskids.blogr.ir

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 450 تاريخ : سه شنبه 23 مرداد 1397 ساعت: 17:09

متن آهنگ دل دیوونه مازیار عصری

متن آهنگ دل دیوونه مازیار عصری

Lyrics Music Maziar Asri Dele Divooneh

متن آهنگ دل دیوونه مازیار عصری

 

ترانه و شعر آهنگ دل دیوونه مازیار عصری

عزیز دلم بگم نگم بگم دوست دارم نگم دوست دارم
عزیز دلم بگم نگم بگم دوست دارم نگم دوست دارم دلهره دارم

یه جایی دور از دسترس هستش که هیچ کس هیچ وقت عمرا دستش
نمیرسه بهش عزیزم آخه اونجا ته قلبه دیوونه ی من هستش

نمیذارم جز تو کسی تووش بمونه از تو چه پنهون دلمم میدونه
تو نباشی دنیام دنیا نمیشه اگه تو هم منو بخوای مگه چی میشه

دوست دارم و واسه تو بیتابم و درگیر توئه افکارم و
واسه تو میمیرم عزیزم همه دنیامو پای تو میریزم

تکست آهنگ دل دیوونه مازیار عصری

دیوونه میشم واسه خندیدنت با ارغوانی بودن رنگ پیرهنت تو نبض تمومه لحظه هامی
کی زل میزنه مثه من به چشات کی میتونه اینجوری به چشم بیاد
تو برام شبیه نفسامی تو نبضه تمومه لحظه هامی

دوست دارم و واسه تو بیتابم و درگیر توئه افکارم و واسه تو میمیرم عزیزم
دوست دارم و واسه تو بیتابم و درگیر توئه افکارم و
واسه تو میمیرم عزیزم همه دنیامو پای تو میریزم

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 496 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 6:06

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :